3 Ağustos 2011 Çarşamba

2.sınıf matematik ev ödevi - problemler

                                             2.SINIFLAR EV ÖDEVİ
1.Çalışma masamın uzunluğu benim karışımla 4 karış gelmektedir.Bir karışımın uzunluğu 14 cm olduğuna göre, masamın uzunluğu kaç cm dir?


2.Kardeşimin boyu 97 cm dir.Benim boyum onun boyunun 2 katından 56 cm eksik olduğuna göre benim boyum kaç cm dir?


3.Salonumuzun perdelerini yenilemek için toplam 285 cm kumaş aldık. Salonumuzda eşit uzunlukta  3 pencere olduğuna göre, bir pencerenin uzunluğu kaç cm dir?


4.Çeyreği 28 olan sayının tamamı kaçtır?


5.3 kg meyve 18 TL ise, 1 kg meyve kaç TL dir?


6.Yarısı 14 olan sayının tamamının 25 fazlası kaçtır?


7.62 sayısının yarısının 16 eksiği kaçtır?


                                                               13.04.2011
8.Cebimdeki paranın yarısı 19 TL olduğuna göre tamamı kaç TL dir?


9.Odamdaki dolabın uzunluğu benim boy uzunluğumun iki katından 15 eksiktir.Benim boyum 117 cm olduğuna göre, dolabımın uzunluğu kaç cm dir?


10.Evimizin koridorunun uzunluğu benim adımlarımla 6 adım gelmektedir.Bir adımımın uzunluğu 27 cm olduğuna göre, koridorun uzunluğu kaç cm dir?



11.Bir öğrenci her gün 8 sayfa kitap okursa, 1 ayda kaç sayfa okumuş olur?


12.Çiftlikte 35 tavuk ve 46 koyun vardır.Her tavuğun 4 tane civcivi ve her koyunun iki kuzusu olduğuna göre, çiftlikte kaç hayvan vardır?

                     
                        Lütfen dikkatli çöz.       
                               Rukiye ŞEVİK
                         2/E Sınıf Öğretmeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder